Hämeenlinnan Jalkapalloseuran 2017-syntyneiden ikäluokka kaudella 2024‒2025

2017-syntyneet pojat muodostavat yhden joukkueen, joka jaetaan harjoitus- ja pelitoiminnassa lapsen innostuneisuuden, motivaation ja harrastuneisuuden mukaisesti pienempiin ryhmiin. Kaikille ryhmille taataan yhtäläinen harrastusmahdollisuus ja monipuolinen pelitoiminta!

2017-syntyneet tytöt muodostavat yhden joukkueen, jossa pelaajamäärästä riippuen muodostetaan tarvittava määrä pienempiä ryhmiä innostuneisuuden, motivaation ja harrastuneisuuden perusteella. Kaikille ryhmille taataan yhtäläinen harrastusmahdollisuus ja monipuolinen pelitoiminta!

Harjoitusryhmät eivät ole suljetut, vaan niin poikien kuin tyttöjen on sujuvaa liikkua kauden aikana pienryhmästä toiseen.

Hämeenlinnan Jalkapalloseuran F8-ikäluokan toimintaa johtaa kaudella 2024‒2025 seuran lapsuusvaiheen valmennuspäällikkö Esa-Pekka Viinikka, joka vastaa valmentajien kouluttamisesta ja tutoroinnista sekä kausiharjoitussuunnitelmien laatimisesta ja seurannasta.

Harjoitusajat:
Tiistaisin (5.11.2024 alkaen) kello 17.00‒18.00 sekä sunnuntaisin (10.11.2024 alkaen) kello 11.00‒12.00. Molemmat harjoitukset pidetään huippuolosuhteissa Säästöpankki-areenalla, joka on tekonurmipohjainen ja lämmin sisähalli.

Kokoontuminen harjoituksiin 15-30 minuuttia ennen harjoituksen alkua.

Kausimaksu:

Joukkuetoiminnan osallistumismaksu on vain 38,50 € / kuukaudessa, eli 462 € koko toimintakaudelta (1.11.‒31.10, koulujen loma-ajankohdat huomioiden). Osallistumismaksu laskutetaan neljässä erässä seuraavasti:
Marraskuussa 2024: 154 €
Helmikuussa 2025: 154 €
Toukokuussa 2025: 154 €

HUOM! Tarvittaessa joukkuetoiminnan osallistumismaksun voi maksaa pienemmissä maksuerissä! Sovithan asiasta etukäteen: toimisto@hjs.fi / 045 120 5771

Kausimaksu sisältää:

• Nike-varustepaketin (arvo noin 100 €)
  • Vakuutuksen ja korttelipassin
  • Seuran jäsenyyden etuineen
  • Harjoitusvuorot (talvi: Säästöpankki-areena, kesä: Pullerin kentät)
  • Laadukkaan valmennuksen
  • Perusmaksun sisältävän pelitoiminnan: HJS:n järjestämät turnaukset (yksi talvella ja yksi-kaksi kesällä) sekä kesä–syyskuun aikana pelattavan Loimua-peliliigan Hämeenlinnan Urheilupuistossa.

Seuran joukkueet vanhempineen osallistuvat turnausten järjestämiseen talkootehtävissä.

ILMOITTAUDU MUKAAN: POJAT

ILMOITTAUDU MUKAAN: TYTÖT

Lisätietoja F8-ikäluokan toiminnasta:

Esa-Pekka Viinikka
esa-pekka.viinikka@hjs.fi

Toimihenkilöksi seuraan?

Jokainen Hämeenlinnan Jalkapalloseuran joukkue tarvitsee vapaaehtoisista vanhemmista toimihenkilöitä toiminnan pyörittämiseen. Tehtäviä ovat: valmentaja, joukkueenjohtaja, rahastonhoitaja ja huoltaja.

Toimihenkilöiden tukena on seuran toimiston henkilökunta ja pidempään toiminnassa olleet vapaaehtoiset. HJS myös kouluttaa säännöllisesti toimihenkilöitä niin seuran omissa koulutustapahtumissa kuin myös innostuneisuuden ja halukkuuden mukaan Palloliiton kursseilla.

Joukkueiden vanhempainillat pidetään loka-marraskuussa, jonne kutsutaan kaikki ikäluokan vanhemmat. Vanhempainillassa vahvistetaan joukkueen toimihenkilöt sekä toimintasuunnitelma toimintakaudelle 2024-2025.

Toimihenkilötehtävistä kiinnostuneet voivat ilmoittaa kiinnostuksensa lapsen ilmoittautumisen yhteydessä:

Tervetuloa mukaan!