Talviturnauksesta hopeaa ja oppia
Julkaistu: 17.12.2021 14.58

Talviturnauksesta hopeaa ja oppia

Talviturnauksen pokaalit matkasivat Koskiin

P2011 ikäluokan talviturnaus saatiin vietyä läpi hienosti, vaikka rajoitukset kiristyivätt vain pari päivää ennen turnausta.

Haastesarjassa HJS kulki voitosta voittoon aina finaaliin asti. Siellä joukkue sai tunnustaa rakkaan naapurinsa Hakan paremmakseen. Viimeisen ottelun tappiosta huolimatta viivan alle jäi iso plussa.

Kilpasarjassa nähtiin kaksi HJS-joukkuetta, koska yksi osallistuja perui aivan viime hetkellä. Joukkueiden sijoitukset olivat 8. ja 6. Pokaali meni haastesarjan pokaalin seuraksi Koskiin.

Turnauksesta kokonaisuutena jäi hyvä tunnelma. Järjestelyt toimivat hienosti, vaikka ohjeet muuttuivat aivan viime hetkillä. Pelaajat saivat paljon peliaikaa, ja nyt tiedetään paremmin, missä piirin kärki menee.

Erityinen kiitos talkoolaisille, jotka päivittivät toimenkuviaan ja mahdollistivat turnauksen pelaamisen!