Alkaisinko harrastamaan jalkapalloa?
Julkaistu: 11.11.2020 22.40

Alkaisinko harrastamaan jalkapalloa?

2009 syntyneet ”siniset pojat” muodostavat D12-ikäluokan harrastejoukkueen. Joukkue on perustettu 26.10.2018. Joukkueeseen kuuluu 30 pelaajaa, joukkueen johtaja, 5 valmentajaa, 2 huoltajaa ja rahastonhoitaja sekä tietysti poikien vanhemmat – Yhdessä olemme joukkue!

Joukkueessamme harrastaminen ja pelaaminen on pääasia. Haluamme tarjota laadukasta valmennusta, joka tarjoaa pojille hyvät mahdollisuudet kehittyä huipulle asti. Emme kuitenkaan halua luoda vakavaa kilpailuasetelmaa, vaan harrastaminen ja pelaaminen on pääasia. Meidän joukkueeseen mahtuvat kaikki pelaajat taitotasosta riippumatta. Joukkueen vahvuuksia ovat hyvä henki ja aktiivisuus.

Kaudelta 2018–2019 saamamme palaute:

• 4,2Joukkueessamme on osaavat valmentajat
  • 4,6Joukkueemme tiedotus on avointa ja riittävää
  • 3,9 Lapseni huomioidaan yksilönä
  • 3,1HJS:ssä harrastaminen on kohtuuhintaista
  • 4,2Olen tyytyväinen lapseni joukkueen peli- ja harjoitustoimintaan
  • 4,4Lapseni joukkueessa vallitsee hyvä ilmapiiri
  • Keskiarvo 4,1

Kaudella 2020–2021 harjoittelemme kaksi kertaa viikossa. Viisi aktiivista valmentajaa mahdollistaa pienryhmissä harjoittelun. Teemme yhteistyötä Sinivalkoisen joukkueen kanssa harjoituksissa ja pelitapahtumissa. Kesällä osallistumme Palloliiton sarjoihin kahdella joukkueella (haaste ja harraste).Lisäksi jatkamme yhteistoimintaa harjoitusotteluiden muodossa lähialueen seurojen kanssa.

Ilmoittautuminen joukkueeseemme:

Voit tulla aluksi tutustumaan toimintaan ja joukkueeseen kahden viikon ajan ilmaiseksi. Varusteiksi riittää aluksi lenkkarit (suositus tekonurmelle turffi-kenkät), säärisuojat, pallo ja juomapullo. Sovi tutustumisesta ensin joukkueenjohtajan kanssa.

Tee lisäksi ilmoittautuminen seuralle: https://hjs.jopox.fi/seura/58/uudet-pelaajat Valitse joukkueeksi "Hämeenlinnan Jalkapalloseura Ry - P2009 Sininen". Ilmoittautumisen perusteella seuran ryhmäliikuntavakuutus on voimassa tutustumisajan. Tiedot poistetaan, jos harrastus ei jatkukaan.

Kausimaksu (1.11.2020 – 31.10.2021) on noin 800 €. Kesken kauden tulleille uusille pelaajille lasketaan hyvitystä tapauskohtaisesti liittymisajankohdan mukaan.

Kausimaksu sisältää:
  • Kahdet harjoitukset viikossa
  • Seura-asun (tekninen paita)
  • Valkoisen ja sinisen pelipaidan numerolla ja nimellä
  • Palloliiton sarjapeleihin osallistumisen (P12 Kolmonen ja P12 Nelonen)
  • Loimua Peliliiga toiminnan kesällä 2021
  • HJS turnauksiin osallistuminen (talvi, kevät ja syksy)
  • Tapaturmavakuutus
  • Pelipassi (Osallistumisoikeus Palloliiton jalkapallotapahtumiin)
  • HJS:n palvelut (mm testaus, valmennustuki ja toimiston palvelut)

Harjoitukset:
  • Tiistai klo 16.30 – 18.30 ja torstai klo 18.30 – 20.00 Pullerin nurmikentillä 6 ja 1
  • Harjoitukset sisältävät tiistaina 30 min oheisharjoittelun ennen kenttäaikaa

Joukkueen yhteyshenkilöinä toimivat joukkueen johtaja Tuomo Ahonen (tuomo.ahonen@live.com) ja vastuuvalmentaja Jari Virtanen (jari76virtanen@gmail.com). Mukaan mahtuu kaiken tasoiset harrastajat - Tervetuloa hyvähenkiseen joukkueeseen!